2020年4月16日 星期四

香港安老業好落後002 - 仲諗買幾多USB同買唔買MS OFFICE

15-4-2020

早兩日我公司有幾個管理層開會,我都有份旁聽,咁就討論到院舍之間點樣合作制定一套標準,然後經過45分鐘出黎,傾到一個位就係點樣備份同傳送文件。當時佢地提出兩個問題:
  1. 要買幾多USB做傳送同備份文件?
  2. 要買邊種MS OFFICE?

前提:佢地都係3X或以上歲數
安老院其實有好多職員都係中上年齡,有部分院舍直頭唔用電腦......YES!2020年都唔用電腦,就算老闆叫佢地用,佢地都會話寧願辭職都唔會用電腦,然後就繼續唔用。如果唔係條例限定每院必要有一電腦,我諗佢地唔會買添。咁既情況下,佢地就一係叫其他院舍幫佢地處理,一係就手寫。而備份既方法就係影印再影印,空白表格就係先用塗改液之外再影印出黎,而影印出黎既野就一棟棟咁放係貨倉,越放越多。

比較後生既院舍職員就會用USB,買幾廿隻USB放唔同既資料,但問題係當你要更新資料果陣就會亂到痴線,到底邊隻改左邊隻未改呢?用USB傳送同備份既壞處係呢個年代有幾多, 相信都唔洗我講。

所以一般我每去到一間院做,我都會幫佢地開個雲端,本人就用開GOOGLE DRIVE。但要老闆唔買USB改用雲端都唔係咁易,因為佢地真係唔識,佢地會以為D資料放上網就會比人睇晒D野,咁可能會比人公開到公司商業秘密........SAD

同一時間,當用GOOGLE DRIVE果陣就可以同時協作,更新一個就全世界(獲授權者)都可以即時知道。亦可以用又免費又OPEN SOURCE既OFFICE,連每部電腦果千幾蚊都省左,計番真係一年幾千幾千咁省。

題外話
話說有間院舍有表示社署因更新左表格,而該表格需要指某公司既最新版收費OFFICE先開到,於是社署果個職員竟然要求果間院舍去買果個公司既收費OFFICE,如果上述事件係真,其實佢地好有機會構成利益輸送,亦即好有機會犯左防止賄賂條例,我諗有時間就要SD信比相關部門CHECK下。

沒有留言:

張貼留言