2015年1月30日 星期五

電影後感001 - SQTE071 年間賣上 2014 TOP 30

30-1-2015

話說我人生中有個大學識既真兄弟 - 呀朗, 突然WTSAPP我, 話我知佢要去日本幾日旅行, 有冇咩手信, 講到呢度, 我諗大部分人都係得同一個答案姐, 就係「要正版AV呀, 唔該!」

有一隻正版AV碟可以話好似某套電影入面講死前一定要做既野之一, 其實上次同另一個FD去OSAKA果陣已經想買, 但無奈個FD太正直, 唉...算啦, 宜家係一個大好機會, 一定要小心選擇, 當時腦入面閃過好多名字...麻倉憂? 波野多結衣? 大橋未久? 豆腐屋? 宇都宮? 小倉奈奈? 太多片段啦, 個腦頂唔到.

呀! 太難諗, 要唔要換個角度, 由廠開始諗起~~THISAV? 我HI! 呢個只係網上既好地方, 呢個時候, 我個咀不自覺咁吐出一句..「S-CUTE」! 無錯! 就買S-CUTE啦



S-CUTE, 一間由2002年開始有片拍既電影商, 入面拍過既有超過三百幾個職業女優, 唔好問我點解知咁多, 我只係打BLOG既時候上WIKI查姐.

咁係度睇下睇, 終於選左一套 (唔記得左係邊套), 可惜到朋友去既時候, 佢又WTSAPP我話搵唔到, 咩話!? 當時我仲要係街等緊FD, 我用電話LOOK LOOK LOOK, 係好慢既時間, 憑緣份咁去比左個號碼佢, 佢亦係幾分鐘之後就話我知已入手.

幾日前我終於拎到呢隻DVD, 而我今日終於開黎睇啦

請側頭
睇個封面都唔錯咁, 都要2900日元, 我諗即係大約200港幣左右啦, 嘩~DVD黎講都算貴囉

快D打開
唔....諗住個CD面會有D特別, 點知冇, 而且DISC 1 同 2個樣係一樣就真係好可惜.

前面講左咁多背景, 但後面我想快快講完

1. 佢係由第一位果個人開始睇, DISC 1 全部都有10MINS, DISC 2 大多都係8 MINS左右, 兩隻碟都係跟番排名由第1位數到第30位, 呢個做法就好似F1賽車一樣, 基本上係為比前排名既人永遠都排前位, 點解? 如果你頭果十幾廿分鐘已經J左, 你仲會睇落去咩?

2. 第一位有D似前田敦子咁, 但可惜唔係我杯茶, 係咁二睇完一陣就到下一個, 嘩!! 到第三位, 基本上我覺得第三位果個反而更好, 唔? 呢個情況咁似某年香港小姐既?
大熱天時, 出晒汗咁做運動, 真係落力既!而且明顯攝影師係用左D拍攝手法去令到條片更加生動

再睇到第4位, 咦? 咁熟口面既? 咁似第1位果個既? HIHI, 根本就係佢, 呢個時候, 我就拎番個DVD盒睇番, 原來30位係30位電影片段, 唔係30位女優, 頂! 佢咁做, 同以前係街市門口買果D 30 IN  1既GAMEBOY帶有咩分別? 改左個名, 其他野一樣就計第二隻GAME....

3. 係只有DVD畫質既片刻入面, 我睇到第5位已經覺得不濟, 一直到到隻碟完左之後, 都係好快咁飛過...唔緊要啦, 正所謂希望在B碟呀麻, 我二話不說, 一野拍隻B碟入去, 五分鐘之後我拎番出黎.

用15分鐘睇240分鐘既AV片可說是好有效率, 事實上佢並冇比咩快感比我, 我以前一直認為A片失敗只會因為女優樣衰、身材差、把聲難聽又或者假到不得了既演技, 但原來男優既固意誇張動作同埋屎到爆既編劇實在好影響成隻碟既質素

以我所知, 基本上S-CUTE既作品都係冇劇情, 有既可能只係頭果一PART有少少, 後面都係咁, 唔似得其他公司, 係果個過程當中都仲係有故事, 曾經上網睇過一個日本老人家話「宜家D AV真係好冇深度」, 其實就等於以前香港既地道3仔係好多暗喻, 隱喻, 宜家果D就只係垃圾一樣

睇左15分鐘無劇情既做愛片段其實真係好似睇緊動物紀錄片一樣, 真係幾悶架

綜合以上評論, 10分入面佢只有3分同加多一句「D女唔太合適指片」既意見

BTW, 號碼係我自己選擇的, 所以都係我既錯, 真兄弟呀朗, 多謝你既手信, 呢句係真心既!

P.S. 如果想睇呢隻碟, 可以問我借, 可以去買碟, 又或者可以運用網上資源, 完~~~~!

沒有留言:

張貼留言