2015年2月8日 星期日

Ingress 週記 002 - 登上後山(01-10-2014)



01-10-2014

話說當天我地辛辛苦苦咁爬上金山, 鷹巢山, 打算搵個靜靜地既PORTAL留個守護者章, 當時為左保密唔比人知, 我地唔公開果一日去左邊, 自己個GAME NAME等等, 結果係出MISSION章前幾日, 亦係我守到72日果陣比人破壞左我地既好事~HAHA~

但宜家多左咁多新章, 而且呢個山已經好多人上 (夏天離島, 冬天上山) 所以我個人已經放棄左呢個章, 宜家有金, 我覺得好好啦~~

加上宜家都冇咩特別出一日打INGRESS, 所以最好就係回憶篇啦~不過過左3個月, 記憶都真係好模糊啦....





之前果幾日, 我同呀A已經係鍾屋村果邊行上去CAPTURE兩個PORTAL (我果個係白桂木, 上地圖中間果個綠色星星), 果次係行上D整水管果D專用樓梯, 所以難行到HIHI, 但我就話其實有巴士上, 成個難度即時低晒...

首先係我行之前既PROFILE


































開始行啦






















我地今次行既係順時針方式行, 所以先行左難既路, 早幾日仲要落過雨, 泥地都未乾, 所以行起上黎都有DD難.



行左半個圈, JESSE都CAPTURE左一個PORTAL啦~(上地圖的最上綠星)我地又番到 提字果個PORTAL

隔離就係我地上次上黎既路
呢度風景都好靚


上次標晒汗, 除左因為天氣熱, 更因為路難行, 今次好易係因為路都係平路咁, 如同散步一樣

落番黎之後, D猴子終於出沒
 
 
























為左補償番我地冇行上黎, 所以我地行落去, 順便UPV埋明愛醫院上面果個黃大仙廟







































呢度完左之後, 就係去中環了解事啦, 亦順道係果度完成我第一個MISSION

以下係我當時既PROFILE


沒有留言:

張貼留言